Firma „SENS“ od kilku lat organizuje w katowickim „SPODKU“
największe w Polsce targi motoryzacyjne. Mimo opini o „wypaleniu“ się w
Polsce idei targów, udało nam się w ubiegłym roku pozyskać znaczących
wystawców i co najważniejsze, polskie premiery, które zawsze są szalenie
istotne na samochodowych imprezach targowych. Wydźwięk medialny był
znaczący, a blisko 30 tysięcy zwiedzających, to wynik nie mający w naszym
kraju konkurencji. Można by więc powiedzieć, że się udało.
Nasze ambicje, wspólnie z prezydentem Katowic, są jednak dużo
większe. Już dziś Auto Moto Show w Katowicach nie ma charakteru
imprezy lokalnej. W najbliższej perspektywie chcemy jednak stworzyć Targi
Motoryzacyjne przez duże T. Imprezę gromadzącą wszystkich importerów
samochodów w naszym kraju.
Warto sobie uświadomić jak ważny jest polski rynek motoryzacyjny w
Europie i jak wiele znaczy motoryzacja dla polskiej gospodarki. Znacząca
inwestycja władz i samorządu miasta Katowice, które postanowiły
rozbudować centrum wystawiennicze przy „Spodku“, stwarza doskonałę
perspektywę rozwoju tych targów.
Dlatego już teraz, mimo że targi odbędą się w pierwszy weekend
czerwca (06-08 VI 2008), prosimy o zarezerwowanie terminu i
zaplanowanie ekspozycji. Aby idea targów mogła w Polsce na dobre
zaistnieć potrzebna jest współpraca dwóch stron. My przez ostatnie lata
potwierdziliśmy, że potrafimy je organizować, zadbać o promocję, media i
publiczność.
Liczymy na owocną współpracę, prosząc jednocześnie o zaplanowanie
premier, czy też prezentacji przedpremierowych na naszej imprezie. Aby dla
mediów targi samochodowe były atrakcyjne potrzeba jak najwięcej nowości,
czego najlepszym przykładem są premiery Fiata Linea, Nissana Tiidy czy
C’eeda Wagon, które na targach 2007 zrobiły furorę.
Spróbujmy razem w roku 2008, a za sukces gwarantuję
Wojciech Majewski
|